zondag 16 januari 2011

LIFE STYLE…….. verrukkelijk verwennerij

Eindelijk, terug van de feestdagen en de griep die mijn familie te pakken heeft gehad!
Ik heb een geweldig merk ontdekt met heerlijke producten via een Blog collega, Curvacious. Het product ……………… ORGANIQUE by Himalaya Herbal Healthcare.

Sinds 1930 is Himalaya producent van natuurlijke producten op basis van traditionele kruiden en de Ayurveda leer uit India. De ingrediënten gebruikt zijn gecertificeerd en geteeld in rijke, natuurlijke, voedende bodems.

Een aantal punten die mij nieuwsgierig maakte naar deze producten:

-          100% Herbal Actives (traditionele kruiden uit Himalayagebied)
-          Fair Trade
-          Duurzame landbouw
-          Recyclebare verpakkingen
-          Vrij van 200 synthetische ingrediënten
-          Zonder Parabenen
-          Zonder Sodium Lauryle Sulphate (SLS)
-          Zonder kunstmatige geur- en kleurstoffen
-          Niet op dieren getest

Een heleboel geweldige redenen om deze producten te proberen dacht ik. Dus, dat heb ik gedaan.
Mijn bevindingen waren erg positief, mijn huid straalt en ik was erg blij met alle producten, vooral de Soothing Hand & Body Lotion, omdat ik de hele dag mijn handen insmeer J

Wat de producten nog leuker maakt, de prijs – alle producten zijn erg goed geprijsd, geen excuus om het niet te kopen.

Ik heb de volgende producten getest:

Purifying Neem Face Wash – Inhoud: 150 ml    prijs €12,95
Zeepvrije face wash, voor dagelijks gebruik. Reinigt en verfrist de huid zonder uit te drogen. Voor een schone, zachte en soepele huid.

Neem Face Wash reinigt de huid van overtollig talg en onzuiverheden. Azadirachta indica (Neem) heeft een antibacteriële werking en doodt probleem veroorzakende bacteriën. In combinatie met Curcuma longa (Turmeric) bestrijdt het acne en puistjes op een effectieve manier.

Rivitalizing Night Cream – Inhoud: 100 ml          prijs €19,95
Nachtcrème voor dagelijksijs gebruik, die diep doordringt in de huid en de huid de hele nacht hydrateert en voedt.

Revitalizing Night Cream is verrijkt met Solanum lycopersicum (Tomaat). Tomaat is een antioxidant en een rijke bron van natuurlijke fruitzuren, die de huid revitaliseren. Lilium polyphyllum (Witte lelie) verkoelt en kalmeert de huid. Pyrus malus (Appel) voorziet de huid van essentiële voedingsstoffen. Tarwekiem is een rijke bron van vitamine E en egaliseert en verzacht de huid. Voor een gezonde, stralende huid

Nourishing Skin Cream – Inhoud: 50 ml               prijs €3,95

Hydrateert, voedt en beschermt de huid de hele dag.

Indian Aloe (Aloë Vera) voedt en hydrateert. Withania somnifera (Indische ginseng) en Pterocarpus marsupium (Indian Kino Tree) beschermen de huid tegen vervuiling en uitdroging.

Soothing Hand & Body Lotion – Inhoud: 200 ml              prijs €12,95

Een snel absorberende vochtinbrengende hand- en bodylotion met biologische Honing, Guduchi en Shatavari. Biologische Zonnebloemolie voedt en herstelt de droge huid. Voor een zacht, glad en gezond resultaat.

Honing – Voedt en hydrateert de huid. Fungeert als vochtinbrengend
Zoethout Extract – Verzachtende en vochtinbrengende eigenschappen

Voor meer informatie over deze producten en vele meer:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten